شرایط بازگشت کالا

شرایط بازگشت کالا

  • لطفا پیش از هر اقدامی با بخش فروش و ارسال سفارش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی ، خودداری نمایید.
  • در صورت وجود هرگونه ایراد فیزیکی و یا مغایرت کالا با محصول سفارش داده شده ، لازم است حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به روش های اعلامی در زیر ، اطلاع رسانی به اکسسوری انجام گردد.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت نیاز به هر گونه توضیح ، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای مرقوم نمایید.)
  • محصولاتی که دارای گارانتی جداگانه و مستقل و بلند مدت هستند، تنها تا ۷ روز و در صورت باز نکردن پک و جعبه اصلی کالا ، قابل برگشت به فروشگاه اکسسوری است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال می بایست توسط مشتری به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. اکسسوری در قبال گارانتی این محصولات هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  • در صورتی که ایراد فنی و یا وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان اکسسوری برسد، هزینه‌های ارسال و مرجوعی کالا به عهده اکسسوری خواهد بود و در غیر این صورت و یا انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان اکسسوری، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری گرامی خواهد بود.
  • پس از درخواست بازگشت کالا توسط مشتری گرامی و تایید کارشناسان اکسسوری ، حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری ، مبلغ به حساب مشتری واریز می‌گردد.
  • در صورت انصراف از خرید، بازگشت کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. این درخواست تنها تا ۷ روز پس از دریافت سفارش قابل اعلام به بخش فروش و ارسال سفارش است و پس از آن انصراف از خرید امکان‌پذیر نیست.
  • برای مرجوعی کالا می‌توانید با شماره های تلفن اکسسوری تماس حاصل نموده و یا از بخش “تماس با ما”، درخواست خود را همراه با شماره پیگیری سفارش ارسال نمایید و یا درخواست خود را به آدرس ایمیل sales@axessory.ir ارسال نمایید.
  • پس از تماس و تایید کارشناسان اکسسوری ،هماهنگی های لازم انجام شده و آدرس و نحوه ارسال کالا به مشتری گرامی اطلاع رسانی خواهد گردید.